mathildabruden

Alla inlägg under februari 2013

Av Mathilda - 26 februari 2013 09:08

Måste försöka bogga mera! Men förrgår så sov jag hos Amanda å då var Wildha där!:) Sen kom Hanna...:) (Hanna pruttar när hon blir rädd...:/) Men ja, vi hade superkul!;) Å sen så kom dom å sov hos mig! Men vi skulle hinna med bussen så Amanda spreng ut utan skor i djupsnön!?:* Men jag ska försöka att blogga mera!:)






PS. hanna, hata mig nte för vad jag skrev...:).DS



Kramiizz:*


 

Bra Wildha, mörda bieber!:D

 

<3

 

HAHAHAH, mucka aldrig med Wildha igen Hanna...

 

Romantiskt!<3

 

Attraktift!<3

 

And really have fun:D

Av Mathilda - 16 februari 2013 11:40

Vanlig dag idag har som alltid inge å göra...:/ Men jag ska väl hitta på nå?...





Kramiizz;*

Av Mathilda - 12 februari 2013 16:05

Kom nyss hem från skolan å vi hade skidor på idrotten... INTE KUL!... Men iallafall, nu så ska jag plugga no och so med Lovisa. Sen kommer Elliot och Albin å deras föräldrar å vi ska ha möte om skolfesten! :) men de har inte hänt så mycke mera idag!(sorry att jag inte blogga igår!)









Kramiizz;*

Av Mathilda - 10 februari 2013 09:14

HEJ! Idag så måste jag plugga-.- Men sen så ska jag nog bara vara me en kompis eller ba chilla... Här kommer dag 15- en tid du vill glömma...

Jag vetinte vilken tid jag riktigt vill glömma men säkert nån tid när mina vänner slutade lita på mig...





Kramiizz;*

Av Mathilda - 9 februari 2013 17:34

Var nyss med Vilma men hon for hem nu:( Tänkte bara göra dag 14 en nytagen bild på dig!


 


Togs ikväll!:)





Kramiizz;*

Av Mathilda - 9 februari 2013 08:34

HEJ! Ska typ bara chilla idag eller nå, men nu måste jag kissa...




Kramiizz;* 

Av Mathilda - 8 februari 2013 23:49

HEJ! Ligger i sängen å är på datorn med Tova!<3 Men nu så skypar Tova med nån Linus tror ja...? :) 

Syns imorrn!






Kramiizz;*

Av Mathilda - 8 februari 2013 14:46

HEJ! Idag så blire å vara med Tova å Lovisa!<3 Vi ska typ gö en film å åka till byan!:) Men läs deras bloggar!:) 


Tovas blogg: http://tovaajn.devote.se

Lovisas blogg: http://lovisaahaansen.devote.se


KOLLA NUUUU!!!!:)


Dag 13- Någonting du vill ha.


JAG VILL HA ONE DIRECTION BILJETTER!!! Men dom e slutsålda å vi hade inte råd:( Men annars vill jag ha en MASSA one directon kläder å one direction saker!<3





Kramiizz;*

Presentation


Jag är en tjej på 11 år som älskar one direction!;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards